Det gäller att prioritera

Jag har inte skrivit en betraktelse om fundamentalismen på 2000-talet. Istället har jag gjort ett kollage av hetingar. Jag kände att det var viktigt.
Titta vad fina de är!


image2


Här har jag tagit med:
Jesper Rönndahl för att han är så rolig och störd.
Alistar MacKenzie för att han är så söt och skotsk.
Sonic the hedgehog för att han är så cool.
Zach Braff för att han är så dryg och gullig.
Kings of Convenience-pojkarna för att de är så söta och duktiga.
Dominic Howard för att han är så god och söt och duktig.
Adrian Brody för att han är så söt och snel och ynklig.
George Clooney för att han är så het.
Chris Martin för att han är så duktig och klok och söt.
Adam Brody för att han är så dryg och rolig och het.
Wally De Backer a.k.a. Gotye för att han är en sån jävulsk talang.
Matt Bellamy för att han är en sån rolig och dryg talang.
Mike SKinner för att han är så brittisk och söt och duktig och chavig.
Paolo Nutini för att han är så het (och duktig, fast det inte har nån större betydelse i hans fall, för han är så het)
Martin Freeman för att han är så brittisk och dryg och ynklig och söt.
Elijah Wood, för att jag hade glömt att han f

Kommentarer
Postat av: Pjotor

Vart är jag?:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback