Matilda, I know where you're coming from.

Jag har inte tid att äta eller sova, eller gå på skolan eller svara när telefonen ringer. Någon kommer hitta mig i samma tillsånd som de hittade den här killen som lanade tills han dog av... diverse, vänta jag måste berätta den version av den här historien som jag hört.

Det var en gång  (antagligen inte allt för länge sedan) en kille som var.. vaddå, typ 20. Han var nån slags spindel i nätet i nåt... datanörd-sällskap. I vilket fall... han skötte inte sina uppgifter riktigt bra efter ett tag och hans irriterade kamrater kom hem till honom för att kolla vad fan han höll på med. När de hittade honom satt han och ruttnade (bokstavlgen) i sin datastol. Där hade han suttit... ganska länge. Runt honom stod en samling colaflaskor fyllda med piss.

Han hade alltså bunkrat upp med en massa cola för att slippa sova eller äta. Och varför gå hela vägen till kylen varje gång man behöver 1,5 liter till, när man kan ställa dem inom armlängds avstånd. Och vad bättre är - när man druckit upp kan man ju göra sina behöv i flaskorna så slipper man resa sig upp när det är dags att tömma blåsan. Det är ju helt briljant! 

Jag hoppas att det här är en urban legend men oavsett om detta är sant eller inte kommer jag själv nog att gå detta, något osmakliga ,öde till mötes om ingen stänger ner vetgirig.nu!  Jag vet inte vad det är för behov som den här sektlknande sidan uppfyller, men det är något primärt. Jag blir helt GAALEN!!! MÅSTE  *flås* HA *dregel* vetgirig *spasm-ryck*!!! AAHAHHA, HELP ME GOD!!  Jag har blivit en frågesport-junkie!! Jag vinner inte ens några matcher.. AAHHH jag kommer ruttna i datastolen med en ranking på 12 , NOOOOOOOOOO, Have mercy!!! Jag lovar att bättra mig!!

image5

(Jag ska höja mig till minst 20 innan jag börjar med svenskan) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback